דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת גז לבית 

מאת    [ 11/06/2014 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2294 פעמים ]

אם אתם הזמנתם כיריים או בלוני גז מחברת גז חדשה, חשוב כי טכנאי הגז של החברה, הוא זה שיתקין לכם את הגז בבית. בקשו ממנו תעודה של משרד התשתיות המאשרת כי הוא מוסמך לעסוק בכל מה שקשור לעבודות גז.

גם קבלני הבניין יודעים שלפני תהליך בנייה, חשוב ליצור קשר עם חברת הגז על מנת שתייעץ להם היכן למקם את בלוני הגז וכן התשתית. גא אם מדובר בבנייני מגורים או בבית פרטי כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שיורה לכם היכן למקם את בלוני הגז על מנת להקטין סיכונים ולמגר אסון, כמו למשל המרחק המתאים מתשתית הגז והבלונים לחשמל ועוד.

על פי החוק, רק מתקין גז מוסמך, יוכל לבצע התקנת גז לבית, הוא זה, שאף רשאי לבצע שינויים במערכת של הגז, להתקין מכשיר שיצרוך גז או לבצע כל עבודה הקשורה למערכת הגז ולתשתית. חשוב כי מתקין גז מורשה, יבצע בדיקות תקופתיות למערכת הגז. הבדיקה חייבת להתבצע אחת לחמש שנים. ישנה חוקיות ברורה גם לגבי מכשירי גז שמחוברים למערכת גז ביתית אשר אינם נמצאים בשימוש כל העת. מכשירים אלה יכולים להיות גריל גז או תנורי חימום שחייבים, כי יהיה להם ברז ניתוק או חיבור.

הרבה אנשים שואלים את השאלות הנדרשות כמו למשל, מי יכול לטפל  בכל מה שקשור לתחום התקנת גז לבית?  ומה הזכויות של כל הלקוחות. הרבה ישראלים, מרגישים כי הם נמצאים בידיהן של חברות הענק המספקות גז, אך לידיעה הכללית, קיימות היום 19 חברות גז שיש לה מתקינים וטכנאי גז מורשים

אסור בתכלית האיסור, לרכוש או לבצע פעולות הקשורות לגז אצמעית, מי שאינו מורשה לכך. אתם עלולים בכך לסכן את הסביבה ואת עצמכם. חשוב להתקשר רק עם ספק גז מורשה שמופיע ברשימת חברות הגז המורשות בארץ. ספק גז מורשה, יהיה חייב לבדוק את הגז שלכם לפני החיבור. הטכנאי המורשה יהיה אחראי למתקן הגז ולתקינות שלו ולבצע את הבדיקות הדרושות כמו בדיקה תקופתית אחת לשנה או לחמש שנים.

חשוב כי מתקני הגז יהיו במקום פתוח אך נגיש על מנת שאם בעת דליפה הגז יוכל להתנקז. חשוב כי מכלי הגז יהיו כשלושה מטרים מפתח הבית.  חל איסור להתקין את הבלונים בתוך הבית והדירה בגלל אסונות שיכולים להיגרם כמו פיצוץ הנגרם מניצוץ חשמל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב